10 کچل برتر

همه چیز درباره ی کامپیوتر

همه چیز درباره ی کامپیوتر

پشتيباني آنلاين
پشتيباني آنلاين
آمار
آمار مطالب
  • کل مطالب : 104
  • کل نظرات : 15
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 57
  • بازدید دیروز : 8
  • ورودی امروز گوگل : 6
  • ورودی گوگل دیروز : 1
  • آي پي امروز : 19
  • آي پي ديروز : 3
  • بازدید هفته : 65
  • بازدید ماه : 2698
  • بازدید سال : 5571
  • بازدید کلی : 348279
  • اطلاعات شما
  • آی پی : 18.219.96.188
  • مرورگر :
  • سیستم عامل :
  • امروز :
  • نظرسنجي
    به نظر شما برای بهتر شدن وبلاگ از چه مطالبی استفاده کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    درباره ما
    همه چیز درباره ی کامپیوتر
    به وبلاگ ما خوش آمدید امیدواریم که خوشتون بیاد
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



    امکانات جانبی

    10 کچل برتر

    - Big cheese

    Resident evil 4 را به خاطر دارید؟؟ خیالتان راحت نمی خواهیم درباره Ashley و جیغ و داد هایش صحبت کنیم. شخصیت مورد نظر ما کسی نیست جز Big cheese. یکی از باس های بازی که چشم چپش کلید یکی از درها بود و به همین دلیل باید کشته میشد. هر وقت خواستید او را به یاد بیاورید کافیست یک مرد بلند قد با یک بارانی خاکستری را مجسم کرده سپس تمام موهای سرش را بزنید و به صورتش بچسبانید. تبریک میگویم، Big cheese  آماده شد!!

    ۹-Jax

    از این لحاظ مطمئن هستیم که اکثر شما Mortal Kombat را تجربه کرده اید. حتی آنهایی که  pc  باز هستند نیز اکنون میتوانند این عنوان را تجربه کنند. ما هم خواستیم که در این لیست حتما یک شخصیت از این بازی حضور داشته باشد. شخصیت های زیادی بودند ولی در پایان Jax  و Quan chi  باقی ماندند. چون Jax  در بازی های بیشتری از سری MK حضور داشت، انتخاب شد. او همکار Sonia Blade بوده و اولین بار در MK 2 ظاهر شد.

    ۸-Commander Shepard

    اگر سری بازی های Mass Effect را تجربه کرده باشید حتما Commander Shepard را میشناسید. نام اصلی وی Alan Shepard بوده و صداگذار وی Mark Meer است. Commander Shepard در سه گانه Mass Effect حضور دارد. در ضمن او تاس نیست ولی کچل محسوب میشود!

    ۷-CJ

    یکی از خاطره انگیزترین بازی ها تا به حال GTA san andreas بوده. شخصیت اصلی آن را به خاطر دارید؟ بله Carl johnson یا همان CJ خودمان. البته CJ در ابتدای بازی کچل است ولی به لطف یکی از مزیت های این بازی شما قادر به این هستید که کچل به آرایشگاه رفته و با موهای گیس شده خارج شوید!!

    ۶-Prophet

    کچل شماره ۶ لیست ما کسی است که کمتر قیافه و البته کچلی اش را دیده ایم. درست حدس زدید او Prophet سری Crysis است. کسی که cry engine همواره در صدد این بوده که با یک گرافیک فوق العاده به رخ ما بکشد. که البته از حق نگذریم موفق نیز بوده (فقط از لحاظ گرافیک).

    ۵-Niko Bellic

    از این شخصیت به بعد، فقط با اسطوره ها طرفیم. شخصیت هایی که همه سبک بازی خودشان را حداقل یک قدم به جلو پیش بردند. پس به خاطر این شخصیت و ۴ شخصیت بعد، یک دقیقه سکوت!!

    بی شک GTA iv یکی از بهترین و زیباترین بازی هایی است که ساخته شده اند و حال نیز همه ما بی صبرانه منتظر نسخه بعدی بازی هستیم. Nico Bellic هم که شخصیت اصلی این بازی بود، به زیباتر شدن این عنوان کمک شایانی کرد.

    ۴-Cole Mcgrath

    شخصیت شماره ۴ از لیست ۱۰ نفره ما، شخصیت اصلی دو بازی inFamous 1&2 است: Cole Mcgrath یا همان بابابرقی خودمان!! حتما گیمرهای زیادی بدلیل انحصاری بودن این عنوان، نتوانستند آن را تجربه کنند ولی این دلیل نمیشود که Cole Mcgrath در لیست ما حضور نداشته باشد!! دلیل کچل بودن او هم کاملا مشخص است: اگر به شما هم ۳۲۰۰ ولت (چه خبره!!) برق وصل میکردند همه موهایتان میریخت!!

    ۳-Max Payne

    در اینکه نیاز به معرفی ندارد شکی نیست ولی بگذارید حداقل داستان کچل شدنش را برایتان بگویم: یک روز Max در خانه اش نشسته بود که ناگهان متوجه شد ما داریم یک لیست ۱۰ نفره از کچل ها تهیه میکنیم. با خودش گفت: “مگه چیه من از یکی مثل Big Chesse کمتره که او در لیست باشد ولی من نباشم؟” بعله اینگونه بود که Max Payne نیز کچل شد و به جمع لیست ما پیوست!! دیگر بیشتر توضیح نمیدهم وگرنه باید داستان پیراهن گل گلی اش را هم باز گو کنم!!!

    ۲-Agent 47

    این هم شماره ۲ لیست ما. کچلی که به جای مو روی سرش بارکد دارد! حتما تا به حال بازی فوق العاده Hitman را تجربه کرده اید. این بازی بدون Agent 47 یعنی هیچ! او کسی است که سبک مخفی کاری را چند قدم به جلو برد. اگر برایتان همیشه سوال بوده که او چرا کچل است فقط همین را بدانید که وقتی شما در حال بازی کردن Hitman هستید، در بعضی مواقع از استرس موهایتان میریزد!! او که خودش در بازی حضور دارد را دیگر خودتان حساب کنید!!

    ۱-Kratos

    برای نفر اول بودن در لیست ما چه کسی بهتر از خدای جنگ؟ کسی که همواره در هنگام ورودش موسیقی زیبای حماسی شنیده میشود، کسی که تمام خدایان و اساطیر یونان را شکست داده یا به درک فرستاده، کسی که هیچ رحمی ندارد و البته کسی که یک نخ مو بر روی سرش نیست. بدون شک او Kratos سری God of war است. و بدین ترتیب لیست ۱۰ نفره ما نیز پایان یافت.

    سخن پایانی: من در این مقاله سعی کردم که بهترین ها را در لیست بگنجانم و امیدوارم در این امر موفق شده باشم. در ضمن سعی کردم که این مقاله تا حدی جنبه طنز نیز داشته باشد پس اگر با کرکتری شوخی کردم، هدف من فقط جنبه طنز مقاله بود.

    در ضمن شخصیت هایی نیز وجود داشتند که هنوزم نفهمیدم کچل محسوب میشدند یا خیر؟ مثل شخصیت Lynch در بازی Kane and Lynch!! که از پشت موهایش بلند بود ولی جلوی موهایش به کلی کنسل شده بود D:

    موفق و پیروز باشید

    نظر یادتون نره


    مطالب مرتبط

    بخش نظرات این مطلب


    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







    تبلیغات
    نویسندگان
    ورود کاربران
    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    صفحات جانبی
    تبادل لینک هوشمند

      تبادل لینک هوشمند
      برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز درباره کامپیوتر و آدرس camoutermajazi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    آخرین نظرات کاربران
    یحیی بلوچ از چابهار - بسیار سایت خوب وجذابی دارید - 1395/7/18
    adnan1 - کاکا من چتا بودم گروه زده بودم الان دیگه نمی دونم چرا بالا نمیاد این کی درست میشه؟
    پاسخ: ب احتمال زیاد سایت چتا بسته شده شما هم اگه واقعا چت روم یا سایت میخوایید بهتره حرفه ای عمل کنید اگه چت روم میخوایید این شماره ی تماس منه تماس بگیرید 09136940239 - 1395/3/23
    رویای شبانه - نایس وب
    پاسخ:این یعنی چی حالا؟ خیلی سازنده بود واقعا نظرتون - 1394/12/7
    سجاد - دست درد نکنه
    پاسخ: خواهش میکنم بازم ب ما سر بزنید - 1393/10/3/camoutermaja
    ƦЄƓƝЄƦ - سلام
    آقا محمد کارت خیلی درست
    مرسی از کارت - 1393/1/13/camoutermaja
    afee - عالییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی ییییییییییییییییییییی
    پاسخ: قابلی نداشت ♣ - 1392/12/2
    m - jaleb bod - 1392/6/17
    فک کن خواهرتم - محمد نادر وشما عالین بخدا - 1392/6/11
    شایان - وبت عالیه - 1392/6/1
    وحید - خوبه وبت یه سر هم به ما بزن - 1392/6/1
    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    به همه چیز درباره ی کامپیوتر امتیاز دهید